Nekad Kasper Svensson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kappe2007

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Olofsson Neogard

Vad är ditt discord namn? Kasper#9968

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Kasper Svensson 1991-04-05Han heter Kasper. Hans familj är från Usa men Kasper flyttade till Sverige för att få ett bättre liv. I Usa så var Kasper en grabb som ofta blev mobbad för hans uttal och liksom hur han säger saker. Så han bestämde sig för att flytta till Sverige. Kasper hade bra betyg i skolan. Men när han kom upp i 15 årsåldern så började hans bästis med knark och sånt. Kasper tyckte inte om de och försökte få han att sluta. Men det gjorde han inte. Så det var en till orsak. Så Kasper bestämde sig för att flytta bort därifrån. Han har några kompisar i Sverige via gaming. Och de har sagt han han kan komma hit till Sverige. Kasper kände att det ändå inte fanns någon annan mening med livet så han gjorde det. Kasper är nu 30 år och har bott i Sverige i ca 10 år och han är redo att ta nästa steg. Kasper är som sagt ganska intresserad i bilar och gaming han spelar bland annat mycket bil spel. Kasper är väldigt noggrann med sina kompisar så att det inte händer samma sak som med hans bästis. Annars så är han en glad och positiv grabb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ta mitt RP till nästa nivå och Rpa så bra jag bara kan. Och jag kommer att vara så bra jag bara kan. Plus att jag kommer att ta mitt rp till nästa level.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att rpa det är liksom så himla kul att ha ett liv i ett liv.

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier och mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min gubbe mer än vad han redan är och att rpa så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett jobb, bra med vänner och att utgå från vad som händer på servern. Vet inte exakt för att man vet ju inte vad som kommer att hända exakt på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara på den här och jag kommer aldrig att bli aktiv på andra servrar heller.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka