Nekad kasper.pet | Whitelist ansökning [To0th]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347546519/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Pettersson

Vad är ditt discord namn? TGZ Kasper#2363

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Kasper Pettersson är 20 år gammal som flyttade till staden för ungefär en månad sen. Han kommer från Örebro och flyttade till multistaden i hopp av ett bättre liv, jobb och för att glömma dom misstagen han hade gjort tidigare. Han hade svikit sin familj men vill skaffa ny familj och vänner. Han älskar bilar och är ofta glad men blir lätt lurad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med arbetskraft och välkomna alla nya spelare till staden osv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så jag kan få roligare jobb och för att kunna hjälpa mer

Hur hittade du Multistaden? Jag hade en kompis som rekommendera servern hade aldrig spelat på en fivem server förut men tycker att det är extremt kul och spelar varje dag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inget mål men tycker att det är jätte kul att spela på multistaden och tycker att jag är ganska bra på att rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har aldrig gjort det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka