Nekad kasper.pet | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Ange ditt födelsedatum: 17 Augusti 2006

Vad heter du på discord? TGZ Kasper#2363

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 180 tim

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? ca: 1-2 tim

Hur ofta kommer du vara inne? är inne varje eller varannan dag

Hur många timmar har du på FiveM? 180 tim

Vad heter du? Kasper Pettersson

Hur gammal är du? jag är 20 år men fyller 21 år i augusti

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag älskar att hjälpa folk och jag vill göra staden till en säkrare plats

Varför ska just du bli anställd? för att jag älskar att jobba och kommer jobba mycket, kan hantera jobbiga situationer, gillar att prata med folk och vet mycket om polis yrket

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) mina styrkor: Jag ger inte upp lätt, jag är positiv, Jag kör säkert och jag är hjälpsam

mina svagheter: jag kan bli arg lätt, jobbar sämre under press, lätt uttråkad

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej tyvärr inte

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? ger en utskällning och ger fängelse för olovlig körning och vårdslöshet i trafik.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? ringer efter förstärkning som kan jaga efter bilen och sjukvårdare så att min kollega får hjälp under tiden jag väntar på sjukvårdare så gör jag mitt bästa att få liv i min kollega (kollar puls, andning, försöker stoppa blödningen på det skjutna området)

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? om vi är först till platsen börjar vi spärra av området och avlägsnar folk från platsen sen inväntar vi förstärkning

om vi inte är först till platsen så går vi inte för nära och så lyder vi bara årder.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag hade tassat/skjutit han i benet han och gripit han för brott mott kniv lagen och våld mot tjänsteman sen hade jag tagit reda på om nån är skadad på platsen

Förklara vad radiodisciplin innebär. inget onödigt snack i radion det ska vara kort fattat men försåtligt och radion ska bara användas i nödsituationer (inget skit snack)

Vad betyder våldstrappan? att olika brått ska ge olika straff ex om nån går mot rött så kan det oftast räka med en tillsägelse men om nån är våldsam så kan en batong användas istället eller om nån använder en pistol och skjuter så kan skjutvapen vara nödvändigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka