Nekad Kasper | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347546519/

Ditt Hex-ID: 110000117156f97

Vad är din discord tagg? KasperP#6969

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var en idiot som ljög massor och var en Bra Staff som var korrupt men efter min ban har jag tänkt massor och har förändrats som person och något liknande kommer inte hända igen jag har allt respekt för Philip och Bullen tycker att dom gör ett bra jobb som ägare/delägare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag blev demotad för att jag var korrupt (vilket jag var) och innan det så hade jag och Philip pratat och han sa att jag behövde bygga upp ett förtroende vilket jag inte gjorde P.G.A Jobb och då hade inte jag riktigt tid att göra så mycket. Men efter min demote så var jag arg och lite ledsen så jag slängde ur mig massa dumma grejer som inte var sanna och jag sa att Philip hade sagt massa grejer om andra staffs vilket han inte hade gjort. Men nu efteråt så ångrar jag att jag gjorde dom grejerna som jag gjorde och hoppas verkligen att jag får möjlighet till en andra chans på denna fantastiska sever.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban det var jag som var en riktigt idiot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban då råkade jag köra på fel sida av vägen och in i en bil i 130km/h och ringde inte ambulans då fick jag powergaming. Jag har lärt mig att alltid ringa ambulans vid svåra trafik olyckor.

Min andra ban då frågade jag en polis om han ville ha skjuts till polishuset och han svarade inte så att jag åkte lite närmare och frågade igen då fick jag copbait. Jag har lärt mig att inte fråga polis om dom behöver skjuts.

Min tredje ban då råkade jag slå min polare och då fick jag RDM. Jag har lärt mig att inte slå folk utan anledning.

Min fjärde ban då körde jag in i en stolpe i 40km/h och regerade inte då fick jag lalalre, powergame. Jag har lärt mig att alltid reagera realistiskt när jag krockar även om dom är i låga hastigheter.

senaste ban (1/4-21) Min femte ban då råkade jag köra in i min polare och blev bannad för att jag inte hoppade ur bilen och pratade med honom för att det vart desynk och för mig så körde jag inte in i han.

Jag ångrar alla mina bans och har tagit mycket lärdom från dom hoppas att vi kan lägga allt bakom oss nu för jag har förändras mycket som person efter alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att ljuga om massa grejer och att säga att Phllip har gjort grejer som han inte hade gjort.

Men egentligen så borde jag aldrig ha varit korrupt från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag aldrig borde ha blivit staff från början.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka