kaskol | Whitelist ansökning [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kaskol

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886137445/

Vad är ditt namn i verkligheten? Massin

Vad är ditt discord namn? miso#3317

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär namn är Tyrone Kong, han är 22 år gammal och bor i gatorna. Som han var uppväxt i gatorna vill han att de ska sluta där. Tyrone Kong bodde i en lägenhet i 7 år. Allt verkade bra tills någon knackade på dörren.

Någon knacka på dörren, de var polisen dom arresterade Tyrone för drog handel
medans han i häkte tänkte han på hur länge han kommer behöva vara i fängelse och vem hans rumskompis kommer vara. När polisen drog han till bilen som skulle transportera honom till fängelset så tog han chansen att putta till polisen mot bilen och började springa han sprang och sprang till slut kom han undan, men hur länge?

Efter 3 dagar var han fortfarande inte funnen av polisen han levde på gatorna, han var känd som Cold., för hur han eliminerar folk utan en flin.

Han lever på rester och att stjäla. Hans dröm som liten var att bo i en lyx villa uppe hos Franklins med en stor terras jaccuzi och 2 lyx bilar i garaget. Denna dröm var snabbt ner tagen efter han fick känna hur de var på gatorna. Han orkade inte mer, folk tittade ner på han folk misshandlade han.

På väg till hans motell rum gick han förbi sjukhuset där han såg en lastbil med medicin, också kallad droger. Han visste med den rätta drog kombinationer så kan han få ut meth, en värld känn drog. Han hoppade in i lastbilen och tog åt allt han kunde. När han rånade allt han kunde sprang han iväg. Han började tänka ut en plan att sälja dessa droger. Och hans fortsättning följer....

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en person som spelar mycket speciellt fivem, jag beundrar er server väldigt mycket och angagerar mig välidgt mycket server med en runt 7 timmars spel tid. Jag skulle aldrig börja modda i eran server eller något sånt där heller, jag tar rp:n väldigt seriöst också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har märkt att Unive rp är en väldigt stabil server med sin stora kapacitet av spelare, jag gillar att de är många spelare inne. De bästa med Unive är 100% support teamet, alltid vänliga när man behöver hjälp, dom engagerar verkligen sin tid, de gör rp:n i denna server väldig rolig att spela på

Hur hittade du Unive? Jag letade runt efter serverar i fivem och hittade den pärla, mina vänner har också kört på Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leda den största kartellen i servern och att folket i Unive ska veta vilka vi är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ingen annan.

Tillbaka