Nekad kaskol | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaskol

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886137445/

Vad är ditt namn i verkligheten? Massin

Vad är ditt discord namn? miso#3317

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Tyrone Kong är 24 år gammal, och jag var uppväxt i gatorna som mitt liv började i gatorna vill jag att de ska avsluta där också. Jag växte upp med min brorsa och min farbror dock blev min farbror tagen av polisen och blev fängslad i 19 år. Min bror Jan, har visat mig hur man överlever på gatorna och hur man tjänar cash. Han visade mig vart man ska gömma sig om polisen kommer, när jag var liten försvann min morsa i ett rån. Männen krävde pengar men min moder sket i. Dom sköt henne utan problem utan en reaktion. Jag tänker leta efter dessa män och mina mål är att ta livet av dessa mördare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en person som har distans undervisning, alltså på rasterna anger jag min tid på att spela fivem. Med en avg 7 timmar av spelandes på fivem 90% av de är i eran server, jag bryr om eran server, och tar denna rp väldigt seriöst. Jag svor att aldrig modda eller ddosa på eran server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har märkt att Unive rp är en väldigt stabil server med sin stora kapacitet av spelare, jag gillar att de är många spelare inne. De bästa med Unive är 100% support teamet, alltid vänliga när man behöver hjälp, dom engagerar verkligen sin tid, de gör rp:n i denna server väldig rolig att spela på

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om unive, och jag har sätt den på fivem server listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leda den största kartellen i servern och att folket i Unive ska veta vilka vi är

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på snöstaden men servern är helt förstörd och supporten där är väldigt otrevliga,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka