Accepterad kaskol | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaskol

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065449146/

Ditt Hex-ID: steam:110000141dfc2ba

Vad är din discord tagg? lady#0056

Vem var det som bannade dig? De står inte

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare. Återstår: 11 dagar 5 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lämnade spelet, när jag var häktad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte min bil till polis stationen vet ej varför, hade tråkigt och skulle bara se läget där liksom. När jag parkerar kommer de en handbojad person och hoppar in i min bil, jag frågar hur han kan öppna dörren när han är hanbojad och han skriker kör. 2 poliser kommer till min bil och riktar gun mot mig och han, jag hoppar ut, han tasar mig medans den handbojade personen försöker springa därifrån. Jag försöker förklara vad som händer istället skiter dom i mig och tar mig till häkte, jag tyckte denna situation är dum och polisen sket i min del så jag lämnade servern. Efter 1 dag kom jag tillbaka till servern men blev stoppad med att jag har blivit bannad för lallare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att polisen sket i min del, men de var också mitt fel att jag lämnade, så vet inte exakt om de är felaktigt eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm, jag dödade en kille som skrek n order och slog folk för ingen anledning. Detta blev löst dock, så jag fick unban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ha lämnat spelet, istället //report så en gud kommer och jag kan förklara situationen till gud

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid //reporta istället att ta de i mina egna händer.

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på att du ska hoppa vänta på support nästa gång inte "vänta på gud och berätta" Hoppa support omgående nästa gång och förklara vad som har hänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka