Accepterad kasihd | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kasihd

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198432276439/

Ditt Hex-ID: 11000011c224fd7

Vad är din discord tagg? kasihd#8862

Vem var det som bannade dig? Bennyb

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame -Bennyb

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pratade ooc ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De började med att jag var vid bilfirman och kollade på bil, jag hoppade ur bilen i visningsrummet och fastnade där. Jag förklarade mitt problem med /report och efter ett tag blev jag tleporterad till en bilfirma men detta var fel bilfirma. inte den jag var vid innan så hade ingen bil. Samtidigt som jag hade problem med voice chat för hör alla på hela servern samtidigt så fattar inte vem som pratar eller vad som händer. Så jag nämner att de var fel bilfirma. jag går in i supporten för att fråga om voice chatten men under tiden blev jag bannad för ooc ingame väldigt förvirrande från min vinkel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var en felaktig bann för han kunde pratat med mig och jag kunde förklara mina problem där och då efter som jag inte kunde höra om han eller någon annan prata. Har spelat mycket fivem och är mycket med veten om reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat sättit mig i supporten på direkt, men vilket var de jag också gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Använd support på discord direkt även om de finns en jätte enkel lösning

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka