Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347106236/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak
Vad är ditt discord namn? Kasif#3272
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Anders Burgarson är en trevlig figur som är 27år. Anders gillar billar och motorcyklar. Han hjälper gärna andra när dom behöver hjälp. han har en brorsa som heter Åke burgarson. Anders jobbar gärna och har ett glatt humör. han kommer också från polen och flyttade till sverige när han var runt 15. hanns bästa vän hete morgan aling. han är ny inflyttad i staden.
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att det är en rolig server att köra på och jag hjälper gärna community att växa
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att det är en rolig server och vill få mer att göra på den
Hur hittade du Unive? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min karaktär och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak
Vad är ditt discord namn? Kasif#3272
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Anders Burgarson är en trevlig figur som är 27år. Anders gillar billar och motorcyklar. Han hjälper gärna andra när dom behöver hjälp. han har en brorsa som heter Åke burgarson. Anders jobbar gärna och har ett glatt humör. han kommer också från polen och flyttade till sverige när han var runt 15. hanns bästa vän hete morgan aling. han är ny inflyttad i staden.
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att det är en rolig server att köra på och jag hjälper gärna community att växa
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att det är en rolig server och vill få mer att göra på den
Hur hittade du Unive? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min karaktär och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej