Nekad Kasi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snoop_dogg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? turbolarche

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roffe Karlsson och är från staden vation. I början för Roffe var det bra och lugnt, hans första jobb var på en bilfirma. Även samtidigt som han pluggade till polis. Efter 1-2 månader blev Roffe polis och var jätte nöjd tills att en sak hände som fick Roffe att byta väg helt och hållet. Ett kriminellt gäng sköt hans bror. Och under samma tid så blev poliskåren korrupt. Så Roffe tog kontakt med sina polare från barndomen som nu mera var ett mc gäng. Han bestämde sig för att byta bana och bli kriminell mc knutte och ta revansch på de gäng som skjutit hans bror. Roffe är nu idag 44 år gammal och jobbar hårt för att få tag i dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket idéer samt en hög rp nivå. Jag har även en del erfarenheter med rollspel från andra servrar. Jag kan rpa på ett högkvalitet och roligt, och försöker alltid tänka på att det är mer än bara jag som ska ha det roligt så man spelar för båda parters upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ser till att man rpar för att motpartnern ska få vinna i scenariot som, samt att det blir ologiskt att jag ska vinna i alla scenarion och det blir tråkigt för motpartner. Det handlar också att spela med och låta den andra ge dig order i t.ex. en kidnappning och inte bli sur för att du inte får vinna/styra och ställa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår. Powergaming är att man gör onaturliga grejer i sitt rollspel, exempelvis att man krockar men inte får ont eller blir skjuten i benet men inte bryr sig om den skadan. FearRP att man ska försöka skydda sitt egna liv och försöka undvika skador/egen död genom att exempelvis vara medgivande om man blir kidnappad så man inte kaxar upp sig vilket gör gärningsmännen argare. COPbait att man försöker få en polismans uppmärksamhet vilket inte är något man vill eftersträva irl och i rollspelet blir det ganska tråkigt för polisen."Combat logging" Det är inte tillåtet att medvetet undvika ett pågående scenario genom att logga ut. Blir du dödad så behöver du ligga kvar på platsen och bli lootad. vapersonen/personerna som dödade dig. OM ditt spel kraschar eller något annat oväntat händer så försöker du komma in i spelet inom kort.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har roll spelat på olika servrar och roll spelat som olika karaktärer polis, mekaniker, kriminell osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag känner att det är nödvändigt så nej.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning mer, ex. hans barndom, familj, mål i livet. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka