Nekad Kasi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snoop_dogg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095926588/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b0cf3c

Vad är din discord tagg? TurboLarche#9525

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_1031.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med mina polare från mitt gäng och vi skulle ut och skjuta några.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde de fel då jag revvade de mig själv för att jag var buggad i marken men glömde bort att ta /die och spelade på istället. Jag vill även säga att jag ångar det och vet mycket väl om de regler som finns och var ett klumpigt misstag jag gjorde. Får jagf en andra chans så kan jag med garanti lova att något sådant aldrig kommer uppstå igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad en gång förut då jag och några kompisar gick in på servern lite snabbt för att ha lite roligt. Så vi bestämde oss för att klä ut oss som poliser och stanna folk i staden som icke medlemmar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade för det första kunnat skita men sen hade jag kunnat skrivit /die istället för att kö på. Skit och skulle inte gjort de och lärde mig ganska snabbt att de inte var rätt. Skulle själv dock säga att jag glömde bort att skriva /die då jag varit vaken i 20 timmar och sen var i ett spännande men hetsigt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer för och främst inte spela när jag sovit så lite sen kommer jag oavsett hur trött jag är tänka stenhård på reglerna och inte göra något sådant lätt misstag men som leder till så stora konsekvenser. Jag har lärt mig att det var fel och och att jag aldrig kommer göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Nekad vill att du tänker igenom denna ban lite mer innan du skriver en överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka