Dubbelpost kashmirmannen | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kashmirmannen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Kashmir#2719

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kashmir och är uppväxt i grovestreet. som liten har han alltid velat bli polis men hans vänner skratta åt han eftersom han ville bli det. han hade inte så bra betyg i skolan och han kunde aldrig sitta still på lektionerna. han skolkade mycket och umgicks med folk som gjorde samma sak. han umgicks mycket med dom äldre i området och såg upp till dom som om det var hans bröder. han levde i ett väldigt kämpigt hushåll där hans pappa slog hans mamma mycket och han var för svag att skydda henne. han började bli mer och mer involverad i gatorna och tillslut blev gripen av polisen. när han var inne så tänkte han på sitt liv och vad han ville bli. han ville ju alltid vara en polis men om han blir dömd så kommer det aldrig att kunna gå. han började hata polisen eftersom att han själv nu kunde inte bli en. så fort han kom ut så var han fylld av ilska. han ville hämnas på polisen, så han började görta grövre brott för att förnedra polisen och få dom att se dåliga ut på tv. men det kom en dag där han råka gå över gränsen och skulle skjuta en av sina fiender men råkade träffa ett litet barn istället. efter det hände så hamna han i en depression och var efterlyst i hela staden så han tänkte att han ska fly till en annan stad byta identitet och starta ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och välutvecklade scenarion. jag är en väldigt förstålig person som inte blir arg lätt och gillar när båda parterna blir glada i ett scenario inte bara än själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska låta den andra parten vinna i scenarion lika myucket som du gör så att alla kan ha roligt när dom rpar.

Hur hittade du Unive? jag har kört här sen mulktistaden sen jag slutade spela nu ja e tillbaks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka