Accepterad Kashmir221 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir221

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198276296081/

Ditt Hex-ID: 110000112d63d91 (Hex)

Vad är din discord tagg? kashmir#2719

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Black.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig eftersom att jag spelade för min egna vinst och var väldigt självisk. jag gick direkt för att loota för min fördel vilket blir klassat powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände innan jag blev bannad var att jag blev tillkallad till support där jag pratade med en staff vilket var bubblegum och sen så gav han mig min ban på 2 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban utan jag gjorde fel genom att spela för min egen fördel och bara vara ute efter vapnet personen jag lootade hade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sprungit från platsen och skippat att loota eftersom det var igentligen det som jag gjorde var fel. Jag lootade för att få vapnet han hade vilket jag inte egentligen behövde och det är inte heller verkligt att göra i riktiga livet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ,Ja jag har lärt mig att tänka innan man gör såna beslut och försöka spela för att gynna alla och inte bara mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka