Accepterad Kashmir112_ | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir112_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Kashmir112

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kashmir Mohad och är uppväxt i grove street där han i ung ålder vittnat till grov kriminalitet i sin närhet. När han var bara 3 år blev hans pappa drabbad av det kriminella livet och tyvärr förlorade sitt liv. Kashmir har inte kännt sin pappa så bra men genom åren så har han kännt en slags "connection" från han. Kashmirs storebror, Jason som var 13 när deras pappa dog drogs också in i kriminaliten. Jason var en väldigt bra unge men allt förändrades när deras pappa dog av våldet. Jason begick totalt 4 mord i hämnd mot sin far men innan han hann få hela sin hämnd så blev han gripen och dömdes för livstid när han bara var 17 år gammal. Kashmir har haft lite små delar med det kriminella livet o göra men det han gjorde mest var att stjäla cyklar och sälja dom så han kunde ha råd med lite bättre kläder eftersom han blev mobbad väldigt ofta i skolan. Kashmirs uppväxt var väldig tuff som sagt utan en bror eller en pappa som förebild så hade han bara sin mamma som kunde ta hand om han. detta ledde till att han hamna mycket i bråk men han försökte ändå alltid att undvika problem och en dag göra sin mamma stolt. Kashmir blev nyligen vuxen och vill lämna den kriminella miljön så därför har han tagit sin väg till Unive där han hoppas kan göra en bättre framtid för sig själv och senare kunna köpa ett hus till sin mamma som alltid varit där för han. Kashmir har alltid drömt om att jobba i vården och han hoppas att det är en dröm han kan uppfylla i unive. Kashmir är en väldigt social person som älskar att underhålla folk. Kashmir har nästan alltid blivit omtyckt av alla runt omkring sig och han startar aldrig bråk därför tror jag att Kashmir hade platsat perfekt i en stad som Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med underhållande och roliga scenarion som inte bara blir underhållande för mig utan för dom andra inblandade i scenariot också. Jag utgår hela tiden från sunt förnuft och har över 1500 timmar på five m som varit riktat till seriös rp. Jag har även varit medlem här innan men pga av privata skäl så har jag varit borta och inte kunnat spela. Jag kan bidra med att vara väldigt aktiv varje dag och hjälpa till ifall det skulle behövas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sig själv utan man ska göra det roligt från båda hållen och att det ska även vara rättvist för båda i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått dom. Några exempel som gäller när man spelar är t.ex rdm och vdm vilket är när man dödar nån/använder sin bil som ett vapen utan en anledning bakom det. En annan som är viktig ingame enligt mig är sunt förnufty man ska alltid tänka på v ad man gör och om det skulle passa din karaktärs drag och om det är liksom verkligt. Sen i t.ex discord servern så ska man absoulut inte använda rasistiska ord eller hatiska kommentarer mot nån och chatterna ska användas för det som det är menat för, t.ex blocket så ska man inte ha en konversation om v ad man ska göra i helgen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har över 1500 timmar på five m och har även spelat här på unive när det hette multistaden. Nästan alla timmar jag har är riktade till seriös rp och i nån månad så spelade jag semi seriös rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det kan vara en liknande ansökan som finns men det är mitt andra konto

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka