Accepterad Kashmir | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imfatasfuckboi

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Åhlin

Vad är ditt discord namn? jomenja#9316

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Kashmir ba'ad är född 98, han kom till Sverige 2012 och flytta in i förorten. Han fick snabbt vänner och kom in i kriminaliteten. Det var inga stora grejer men han sökte respekt från andra vilket han fick. Kashmir är ingen du vill å något otalat med, då han har stort kontaktnät. Kashmir är i allmänhet skön och rolig men gör han INTE irriterad. Han tycker om att åka runt i bilar med sina grabbar och lyssna musik, han lever i sin prime-time just nu. Kashmir har lite blandade känslor när det gäller kärlek han har aldrig riktigt varit kär men han är en riktig charmör när det kommer till fina damer. Han tycker om att rappa och att skriva musik och delar gärna sina texter med sina vänner och allmänheten.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli Whitelistad är för att jag tror jag kan bidra till många roliga händelser på servern och liva upp stämningen på servern. Jag har 36 timmar på FiveM och alla dom timmarna är på en server där jag var väldigt omtyckt av Owner, Admins och spelare. Jag lärde mig mycket från den servern då alla var väldigt hjälpsamma och jag vet hur man ska hantera dom situation jag hamnat i hittills.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på den här servern för ni verkar ha en stabil mängd spelare och verkar vara en bra seriös server.

Hur hittade du Multistaden? Har hört lite om er lite då och då. Men för nåra dagar sen blev jag lite sugen på at köra RP igen då jag hade jäkligt kul när jag körde det sist. och skrolla igenom listan med svensk tagg och hitta er

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha något att göra på min fritid och ha kul med alla spelare och hitta nått gäng jag passar in i. Men målet är väll att skapa bra stämning på servern och bidra till ett bra community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för tillfället spelar jag inte på någon annan server. Men förhoppningsvis kommer jag in på eran snart :)

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka