Accepterad Kashmir Sahadi | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir Sahadi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/steamenajs/

Ditt Hex-ID: 1100001123ac904

Vad är din discord tagg? Svenmesmör#5952

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? racism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skrev en report om en killer som hade kallat os för jävla (n ordet) och använde då själva ordet för att beskriva

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kommer fram till mig och min polare och kallas oss för (n ordet), jag ska då reporta detta men istället blir jag bannad när de är jag som lägger reporten om händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag försöker göra servern bättree genom att reporta sånna spelare som kan kränka/nedvärdera andra men då fick jag en perma ban istället. Berskrev händelsen och skrev själva n ordet vilket var fel men de var för att förklara för er att de inte är okej att säga så. Kunde såklart skrivit att han kalla oss för n ordet men blev själv irriterad på honom då jag inte tollererar racism. Skrev endast ordet i en report för att personen sa de och jag inte tycker de är okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vapeninnehav, kriminell utan kriminell.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat beskriva det med ett annat ord men var upprörd och skrev fort för att personen skulle få stå till försvars.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka på vad jag skriver i min report.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka