Nekad Kash | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kash

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Noah.#3353

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Hannes Ekdal, en ung och energisk 22-åring med en stark längtan efter äventyr, hade alltid drömt om att utforska världen utanför sin lilla hemstad. Efter att ha avslutat sin polisexamen kände Hannes att tiden var inne att följa sina drömmar och göra skillnad på riktigt. Med sitt leende som kunde få även de mest skeptiska att tro på det bästa och en positiv inställning som var smittsam för alla han mötte, visste Hannes att han hade något speciellt att erbjuda världen.

Han började sitt äventyr genom att söka jobb inom poliskåren. Med sina kunskaper och sitt engagemang var han fast besluten att göra skillnad och hjälpa dem i nöd. Efter flera ansökningar och intervjuer fick Hannes äntligen ett erbjudande i en charmig kuststad kämpande med ökande brottslighet.

Hannes kände sig som hemma från första stund han kom till staden. Han tog sig an sitt nya jobb med energi och entusiasm, och snart blev han känd som den polisen med det ständiga leendet och den positiva attityden. Varje dag såg han det som en möjlighet att göra skillnad och inspirera andra till att göra detsamma.

Genom sitt arbete fick Hannes uppleva både glädje och utmaningar. Han byggde starka relationer med sina kollegor och invånarna i staden, och hans närvaro blev en källa till hopp och motivation för dem runt omkring honom.

Hannes visste att äventyret hade bara börjat. Med sitt hjärta fyllt av mod och med en vilja att göra skillnad fortsatte han att utforska världen, redo att möta alla utmaningar och äventyr som väntade honom runt hörnet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra till servern med är högsta grad RP där jag verkligen kommer göra allt för att just passa in med min karaktär och hans karaktärsdrag. Jag kommer även planera och utföra väldigt bra senarion som man kan bygga på och få väldigt långa och roliga för båda parterna. Jag kommer även alltid tänka på att inte bara jag ska gå med vinning utan också göra efter vad jag gjort i verkligheten. Annars hjälper jag till att sprida glädje och positvitet på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för powergaming 2 t.ex att man alltid ska vinna ha mest pengar och aldrig kunna förlora något. T.ex om en polis stannar dig för en vanlig kontroll spela med han även fast du bär (vapen) eller liknande försök att överlista polisen istället för trycka på gasen hela tiden. Och undvika rpn då social rp är det roligaste.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming: användning av streams, discord under senarion, Powergaming 1: Att man kör i hög hastighet i en vägg och forsätter köra utan rpa på skada powergaming 2: Att man spelar för enbart pengar, Vdm: kör över någon med bil med mening, Rdm: dödar någon utan bakgrund till varför Combat logg: Lämnar senario för egen vinning Sunt förnuft: rpa som det vore realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet utav rp har cirka 1 700 timmar och började rpa här på multistaden sen bytte jag till ortenwave och varit här nu under unive ett tag med

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tagga mig, kan inte hitta din discord. Du blir godkänd då.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka