Nekad karre2010 | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karre2010

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059916344

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad är ditt discord namn? gås mannen #8938

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Svensson och är född den 10:e oktober år 2000. han har precis flytta till denna stad med förhoppningar om att vända sitt liv om och börja på nytt. Anton uppväxt var inte enkel för han allt med hans föräldrar till droger. redan som 12 åring fick han tag på knark och använde det. Medan han var ute och gjorde kriminella saker bråkade Hans föräldrar hemma. Det var nog därför han blev kriminell. Efter ett tag fick han fosterfamilj. Efter en vecka hade han flytt. Han fick bo på gatan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, Bra senarion med utvecklat rp, schyssta också komma till en hög rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra senarion med utvecklat rp, schyssta snack och hjälpa andra att också komma till en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha ett täck om att alla ska ha det bra när man spelar och att det ska vara kul när man kommer in och spelar på server och inte att vissa väljer att avvika för att någon är elak. och detta är en seriös rp server så man borde inte ha problem med att ha ett hållbart rp som jag själv klart kommer bidra med.

Hur hittade du Unive? kompisar/tiktok och sånna saker.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka