Granskning pågår karpzz. | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karpzz.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? karpzz.23

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jay gzz 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social grabb, snabbtänkare chill skön grabb jobbreleterat omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jay gzz han växte upp i en liten stad sen så hade han en ganska tuff barndom när han va yngre typ i 13 åldern det va då han redan började me den krimnella sidan . när han växte upp här så började han komma in i den krimnella sidan började med fel grejer o sida, han började ta droger och började sälja ute på gatorna och ställa till det med massa nätverk sen så tillslut så kom hans familj tbx o sen så slutade han me allt krimnellt sen så gick de bättre o bättre för i hans liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en god rp nivå och realistisk rp nivå skapar roliga scenarion och seriösa gör de kul för båda parterna så ja inte ba spelar för min egna vinst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela så de blir kul för andra motpartens vinst också så ja inte spelar ba för mig så de blir kul för mig och att ja vinner hela scenariot så ska man spela för motpartens till exempel säger vi att ja får polisen efter mig och sen så kör jag ifrån polisen på 1 mille sekund då blir de inte kul för dem då spelar ja för mig själv ba så bättre att gö ett scenario jämt för båda parterna. så man spelar för både och

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fearp då lärde ja mig att man ska värna om sitt liv och inte spela för sig själv

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM STÅR FÖR (Vehicle Deathmatch) RDM STÅR FÖR Random Deathmatch powergaming 1 är när man inte rpar på skador powergaming 2 är när man spelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Tillbaka