Nekad karpZz.23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199822444260/

Ditt Hex-ID: 1000016efe96e4

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? TORIS

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-13 000529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag valde att lägga upp unive montage när jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade en kalaskoban medans jag var p bANNAD 320 bannade mitt andra hex och toris bannade mitt origanla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en kalaskoban att inte sitta på andra hex id.
och sen så fearrp att man inte ska feara att man ska värna om sitt liv som i verkligenheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eller gjort en banöverklagan men jag valde som sagt att lägga ut unive montaget men tog bort det efter 3 dagar visst ja har lagt ut det och ja erkänner till det o det var inte så värt för gick inte plus på det på något sätt och det ska inte ske igen menar kommer inte sitta här och lägga ut montage jag vill bara rpa normalt. som förut. finns bättre sätt på att få unbann ist för lägga ut saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska lägga upp unive montage när man blir bannad eller fast man inte är bannad bättre och vänta ut sin ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka