Accepterad karmit | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namr IRL är Linus.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är karmit#0391

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal och han har ett stort intresse om bilar och hn vill ha sin dröm bil i sin kariär. Han vill äta mycket och han har ADHD. Han gillar inte när folk bara ska babla i mun på han för då händer det grejer. Och hans pappa dog när han var 4 år gammal så han växte upp utan en pappa som gjorde det svårt för sin mamma. Han ville ta livet av sig men han tänkte på sin mamma att hon kommer inte ha någon kvar så han blev diaskret så han hoppa inte. För att hon va så rädd om sin son Nisse berg.
SÅ Nisse berg började med lite gyma och skit så han måde bättre. Han gillar glass spesifickt mjukglass. Sen så gick hans libv bättre och bättre så till slut fan han kärleken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skall värna om ditt liv så mycket det bara går. jag kommer inte bryta mott reglerna och jag har helt ok rp men jag ska ta det längre är så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt.

Hur hittade du Unive? många kommpisar tipsa mig med det. Dom sa att den var bra på rp.

Vidare till muntlig, du har 48 h på dig att ta den, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka