Nekad karma dante | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Vad är ditt discord namn? seedex1243

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karma , Dante , 19år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll , rik , gullig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund jag är väldigt fattig just nu men framtiden tycker jag jobba hårt och hoppas på att bli rik!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra roleplay på unive!!!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej och kommer aldrig göra det även om jag har gjort det kommer jag aldrig göra det igen!!!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte använda sin bil som ett vapen ( VDM ) , Man får inte heller få polisens uppmärksamhet medvetet. ( copbait )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar eran server och ni har väldigt snälla spelare !!! och jag hoppas att jag kommer att stanna i denna stan länge

Nekad ansökan
Anledning: Måste vänta 24h efter inskickad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka