Accepterad Karma Bamse | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805085366

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? seedex1243

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: IMG_4028.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag RDM'ade en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner körde till plocket ( kokain ) sen skulle min vän köra ett vittne som plockar. Sen kommer det upp en mercedes och rånar han efter det så sa han inte vem exakt som rånade han och då börja och skjuta den första personen som kom ut ur bilen och när personen är redan död ringer min vän och säger att jag sköt fel person och då visste jag att det kommer inte sluta bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde felet med att råka RDM'a en kille som hoppade ut ur en bil som min vän hade sagt att han blev rånad ifrån

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 4 gånger 2 gånger var jag bannad fel efter som att en helper Zyro gav mig först 10sec sen 1dag sen gav han mig den riktiga bannen 3 dagar sen fick jag en ban som var 10min för ljus röst?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ringa mig vän och säga att jag inte kommer skjuta eller skulle vi stoppa han och fråga varför han rånar oss utan anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte RDM'a / inte skjuta vem som hälst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka