Accepterad karlzzonz | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlzzonz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Karlsson

Vad är ditt discord namn? Karlzzon#8509

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Olsson. Anderas är 22 år gammal. Han har alltid haft det svårt och jobbigt i skolan, Andreas föräldrar har inte alltid funnits där för honom när det har behövts. Men när Andreas var 14 år gammal hjälpte han till på lokala bilverkstan. Uppgifterna han hade var att byta däck och tvätta bilar. Han tjänade inte jättemycket pengar men det var tillräckligt för att köpa en moped eftersom att motorintresset hade vuxit hos honom under tiden i verkstaden. Andreas mådde fortfarande riktigt dåligt men han valde att satsa sista året i grundskolan för att komma in på ett bra gymnasium. Betygen vart bättre och han sökte in på natur-programmet i gymnasiet. Det var tufft men allt slit lönade sig i slutändan och han gick ut med helt okej betyg. Andreas visste inte alls vad han ville göra men en sak visste han och det var att hjälpa andra och bidra till samhällets utveckling. Han flyttade därmed till en ny stad där han tidigare bott under en kortare period för att förhoppningsvis påbörja en tjänst hos Securitas, vad som händer får vi se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat på Unive under en kort period för cirka 1,5 år sedan så jag vet vilken typ utav server det är. På andra servrar jag har kört på så är den sociala rpn dålig men jag tror att Unive ändå har en rätt så okej nivå på den sidan. Jag vill bidra med bra och seriös rp där den sociala rpn är i fokus. Någonting jag tror på är att desto mer seriösa folk är desto mer seriösa kommer andra bli. Därför kommer jag vara seriös och försöka vara runtomkring seriösa spelare. Jag vill helst jobba som Securitas eftersom att jag har tidigare erfarenheter inom polisjobb som rp men vill prova på något nytt med ungefär samma fokus.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna alla scenarion utan det är även viktigt att motparten får ha kul och vinna också. Att endast spela för att vinna kallas powergaming 2 (rollspela för makt och pengar).

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive tidigare. Unive är den största FiveM server så alla som kör FiveM känner till Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka