Nekad Karlviktorbrink | Medlem ansökning [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Karlviktorbrink

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Https://store.steampowered.com/account/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Karlviktorbrink#6095

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charles Smith och är en 25 årig kille från England som växte upp med sin pappa, mamma och bror i en liten villa på landet. Han gillar historia, konst och kultur.
Charles är en väldigt lugn person som gör allting ordentligt och inget halvdant eller slarvigt. Allt började med att hans storebror Kevin Smith gjorde ett bankrån tillsammans med några kompisar i England men han var sedan tvungen att fly landet och då flyttade han till Sverige. tyvärr dog han bara några månader efter i en bilolycka då han blev påkörd av en bil.
Charles beslutade efter Kevins bortgång att åka till Sverige och se hur han hade det här dom sista månaderna i sitt liv.
Charles Dröm är att ha ett vanligt Svenssonliv men hus, Volvo och hund men resten är ett oskrivet blad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive rp för att jag kommer att ha en riktigt rolig karaktär, Jag vill spela på en server med folk som är lika seriösa som mig och inga lallare, jag kommer att vara så aktiv jag bara kan, jag är väldigt bra på mådde rp, gaming och skådespel och självklart för att jag kommer skapa roliga scenarion som är roliga och spännande för alla spelare och mycket mer!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara så aktiv Jag bara kan, Jag kommer Skapa riktigt roliga och spännande scenarion med Charles Smith, Jag kommer RP:a riktigt bra och självklart spela så att det blir roligt för alla och inte bara för mig själv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ungefär som det låter. Att jag inte bara ska spela för min egen vinning utan för både parterna.

Hur hittade du Unive? Via en Youtuber som heter Cosmo!

Tillbaka