Nekad Karlviktorbrink | Medlem ansökning [kz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlviktorbrink

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Brink

Vad är ditt discord namn? karlviktorbrink

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Om vi ska ta det kort så heter min karaktär Gustav Lindgren och är en 63-årig man. Han är utbildad ekonom och har också jobbat som ekonom större delen av sitt liv. Gustav Lindgren växte upp i Gamla stan i Stockholm under 70-talet och var typisk "överklass" om man kan säga så. Gustavs far Ingvar Lindgren var domare i Högsta Domstolen och hans mor var en vanlig hemmafru som de flesta på den tiden. Gustav hade också två bröder utöver sina föräldrar. Gustav började sedan i skolan och fortsatte på den ekonomiska linjen på gymnasiet för att sedan studera vidare till ekonom på högskolan. Efter högskolan fick Gustav ett relativt enkelt jobb som ekonom på ett mindre företag, vilket gjorde att han äntligen kunde köpa en egen lägenhet att bo i. När Gustav var 35 år såg han en annons om att Saab sökte en ekonom, och han bestämde sig för att söka till det jobbet och till hans glädje blev han kallad på intervju och fick dessutom jobet. Gustav fick en bra lön och beslutade sig då för att köpa en stor, vacker lägenhet i Stockholms stad. Efter hela 28 år på Saab blev han dock utköpt, och det var då han bestämde sig för att lämna sitt gamla liv och flytta till Unive. Vad som händer sen får vi se men hans plan är att jobba på en bilfirma då han har ett stort intresse för bilar och båtar. När han var 20 år köpte han sin första bil, en Jaguar E-Type, som han hade drömt om att äga större delen av sin barndom så han gilar de flesta klassiska bilar om man säger så. Förövrigt är Gustav Lindgren en väldigt lugn person som överväger sina handlingar noggrant. Han visar inte mycket känslor, men han är känd för att vara väldigt egoistisk och osympatisk, vilket kan komma att ställa till det för honom. Samtidigt kan det också vara en stor fördel när det handlar om att fatta bästa möjliga beslut utan att behöva se till andra människors bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kommer nog inte kunna bidra så mycket i början men senare hoppas jag iallafall kunna bidra med mycket social och skön rp för folket på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär kort att du inte ska spela för att vinna ett scenario tillexempel att du genomför ett bankrån men bara gör det för att du själv ska vinna på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag tycker ju att sunt förnuft täcker i stort sätt alla regler men om jag ska ge exempel på regler så är det ju rdm, vdm, metagaming, powergaming och typ fearrp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp i över ett år nu iallafall. Jag har spelet både på ortenwave och bryggeriet där jag bland annat var chef för sjukvården.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix det tror jag nog inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka