Nekad Karlssonpåtaket | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlssonpåtaket

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mc-Donalds Chef

Vad heter du IRL? Tim Karlsson

Hur gammal är du? Jag är 17 år gammal, fyller 18 till Sommarn.

Hur många timmar har du på Fivem? 230 och har bara enbart 30 timmar på en annan Server, resten är på Unive.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Vill bli Chef hos Mc-Donalds för jag tycker att jag vill starta ett nytt kapitel hos FiveM, efter alla dessa timmarna på Servern så tycker jag det är lika roligt! Men vill ha något att sysselsätta mig med, vill alltså komma in i arbetslivet på ett eller annat sätt! & bemöta kunder och Serverns olika karaktärer och annat roligt :D

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte erfarenheter inom Mc-Donalds i Servern eftersom det är så pass nybyggt. Men har däremot arbetat på Donken på min Prao i 9an vilket resulterade i mitt nuvarande jobb efter skolan/nätter. Arbetar även på ett byggföretag i Göteborg som Kyltekniker.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är väldigt trevlig emot nya ansikten & självklart igenkända, är väldigt omtänksam utav mig och skulle säga att jag har mycket empati emot andra. Tål även stress och arbetar bra under det.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne väldigt ofta, har som sagt 230 timmar och 200 utav dem timmarna har spelats på Unive nu dem senaste veckorna/månader. Är inne allt mellan 12-21 vissa dagar och vissa andra dagar 15-21 beroende på när jag slutar skolan. & som sagt lov jobbar jag men slutar 16 så kan vara online från 16-21 på lov m.m

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, skriver här & gör en ansökan om ett nytt kapitel inom min karaktär. Kommer tycka det är exakt lika roligt om jag inte blir anställd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, enbart Unive.

Har du läst våra Regler? Yes, ett flertal gånger :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka