Accepterad Karlssonpåtaket | Ban överklagan [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlssonpåtaket

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288112647/

Ditt Hex-ID: 1100001138a8c07 (Hex)

Vad är din discord tagg? Karlsson#9809

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Personligen, JA det var powergaming! Men UTAV EN BRA ANLEDNING

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag & 2 polare var uppe på Mt Chilliad, då dem båda hade farmat och höll på o sälja, jag personligen körde upp dem. Påvägen ner föll min andra polare ut ur bilen, rätt igenom mappen & sten dog, jag o min kvarstående polare tänkte direkt utav instinkt att vi måste ta oss ner. Vi börjar rulla neråt och min polare säger t mig att svänga höger ner från berget, jag upprepar mig själv säkert 5 gånger "nej vi kmr bli bannade" hit o dit, osen han ba sväng för vi båda var rädda att dö för vi orkar inte vänta 10 min & fixa nycklar osv. Då svänger jag höger & under denna exakt stund så landar min döende vän vid den lilla byn längst upp på mappen, min vän trodde att man kunde ta upp hans grejer så vi försökte skynda oss. Då är min FORD 250 truck lite for stor och har rätt goa dämpare vilket resulterade att längst ner på berget så fuckades dämparen och vi gjorde en pytte liten kullerbytta och landade utan att skada oss OBS VI HADE EJ BÄLTE. I denna stund så visste jag att admins är ute o spectatare, så jag frågade min vän "gick de bra?" asså sunt förnuft frågor. Men han ba kubbar iväg o skiter i om admins kollar. Ja går ut ur bilen, hukar mig och ringer ambulansen i telefonen, då ser jag min polare puffa bort och 2 sek senare ja också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen, utav respekt 50/50, de va jätte laggigt och mina vänner hade farmat i 1 o en halv timma, dem ville nt förlora skiten och därmed var vi tvungna att trycka på gasen. Osen att min vän trodde att man kunde ta upp andras grejer, han tror att de är en väska som droppas utav alla dens grejer när dem dör.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Helt ärligt ja hade kunnat att lyssnat på mig själv, men de nt lätt när två polare skriker om stress pga deras 1 o en halv timmas jobb som dem gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt ja hade kunnat att lyssnat på mig själv, men de nt lätt när två polare skriker om stress pga deras 1 o en halv timmas jobb som dem gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De är klart, lärt mig att oavsett situationen så ska man följa reglerna och kmr nt hända igen. Tack för den som läser och ge mig respons.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka