Nekad karlssonn | Medlem ansökning [L1ndgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlssonn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? loke karlsson

Vad är ditt discord namn? karlsson.1_43159

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kevin karlsson 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hård orädd tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: vill bli fram gångs rik och ha ett eget gang

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med många timmar och bättre rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? såg ej när jag läste hittar ej men om resten av allt blir bra får ni gärna för klara va de e lovar läst igenom de ett par gånger för o va säker

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag frp i en annan server körde för bi en polis i 200 att :lärde mig man får varning och har man gjort de för många gånger åker man på ban

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm frp :tog dom valigaste.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

fixat nu
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
jag vill bidra till mer timmar i spelet roliga stunder och bra rp

1 en rolig stund för unives medlemar rolig scenario för spelarna och göra unive roligare och bidra med en jätte bra rp
2 jag var född i stockholm jag växte up med droger och vapen när jag blev 15 va jag tvungen och flytta för det va ett gäng efter mig flytta till min bror i unive och han lärde mig att ända sättet att bli rik att sälja droger o va med i ett stort gäng. framtids planer jag vill öppna mitt egna mc club som e stort o farligt jag vill flytta till spanien och ha de lugnt familjen o vänner och lämna allt krimminelt bakom mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Du får plugga på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka