Accepterad Karlsson200 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stig Sjöqvist

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MrSnuski/

Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio Karlsson

Vad är ditt discord namn? antangel98#3322

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 1998

Berätta om din karaktär. 24 år man hemmahörande i Linköping klädd i fin kläder oavsett vardag.
En ambitiös ungdomlig grabb med en trygg uppväxt hos helt vanliga föräldrar.
Pappa var polis med en stort tryck på sin grabb att antingen bli advokat eller jobba inom rättsväsendet. Så det blev polis i sina unga 24 år med en stolt far och en halvglad mor så fortsätter stig och sliter och jobbar varje dag för att uppnå ambitiös höjder och stiga i graderna.
Stig älskar naturen och vill gärna behålla det som det ska vara och varken ändra eller uppgradera sig han är nöjd med livet här och nu.
Tidigt i sin polisutbildning så gjorde han en missbedömning vid en utryckningsförarutbildning och resulterade i att det blev otroligt svårt att ta sig till jobbet pga knäskada och rädslan för höga hastigheter. Det är nått Stig jobbat bort med sin psykolog och mår idag bra men har alltid ett större säkerhetstänk till individer än vanligt vilket gör honom till en karaktär med gott omdöme inom säkerhetsaspekten.
Stig trivs bäst av att leva ensam och blir lite i obalans med familj och en eventuell flickvän skärpan för honom blir tydligast om han får agera på egen hand och sätta sina mål i sin takt. Han känner sig nog som att han skulle vara cirka 42 i sinnet med det ungdomliga omkring honom får han att tänka vart han befinner sig just nu och inte ha allt för bråttom in i tystnaden.
Det viktiga för Stig är att sysselsätta sig med arbete att va nära arbetsplatsen helst jobba övertid med mycket svåra fall, det är alltså dessa motgångar som gör Stig till en mycket kraftfullare människa. Stig älskar bilar han första stora intresse dagen då han fick sätta sig i sin första bil och känna motorljudet under sina fötter och bara åka iväg känna sig fri och sedan tillbaka för att jobba vidare då där finns hans bubbla där han mår bäst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag går att alltid in med att det som jag förväntas är det absolut bästa så jag ser att detta kan va en seriös och ordentlig server.
Där jag kan ha kul få andra med mig att komma in och lira en med ett gott humör en betänkande person och en sån som man kan stanna upp och fråga efter problem, både i spel och utanför vill finnas där för de mesta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som ovan så vill jag tillföra det absolut mesta att få folk att känna sig välkomna och ta problem på största allvar vill bli en del av nått hållbart som man en längre tid kan lira på utan att det stängs ner. En hållbar server med andra ord där man kan gå in dag som nått och bara hoppa in i rollspelet med det seriösare beteende att ha kul men samtidigt ha regler i ryggmärgen för att det ska bli en så tillfredställande upplevelse för alla.

Hur hittade du Unive? Five m servrarna sedan googlade jag lite kollade Youtube och hamnade här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas att inom rollspel så långt som möjligt jag har senast varit inne som ambulans med operations erfarenheter och kan tänka mig utveckla detta till ett polisiärt rollspel istället men man saknar sjukvården i stora drag och i slutändan får jag se lite var jag hamnar. Men det viktigaste är att ha kul med respekt för regler och lagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen alls

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka