- Meddelanden
- 38
- Reaction score
- 4
Ban-referens
pzdydz — FiveM, Permanent
Anledning: FAKE SWISH, bedrägeri, anmäles
Bannad av: 320master
Visa på portalen →
Ban-referens
DC-efb28b — Discord, Permanent
Anledning: Fake swish
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja jag skulle köpa en krim åt en polare för att vi skulle kunna rpa med varandra och ha roligt och då så redigera jag bilden för att han skulle kunna få krim och tyckte själv jag gjorde fel och ångrar de mycket då jag hade roligt på unive och vill va kvar jag satt och tänkte hela natten fan vad dumt av mig och ångrade grovt och saknar verkligen att lira unive saknar tiden att ha roligt
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullt ansvar de jag blev bannad för och förstår exakt varför jag blev bannad då jag gjorde grovt fel
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att man aldrig ska gö så igen och faktiskt swisha på riktigt så jag har lärt mig av felet gjort till 200%
Varför ska vi ge dig en till chans? Varför ni ska ge mig en till chans e då jag lärt mig av min läxa och ska aldrig mer göra om de och att alla ska få en andra chans och vissa att dom faktiskt lärt sig av de, de gjort fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja