Nekad KARLSSON-386 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KARLSSON-386

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? SIXTEN

Vad är ditt discord namn? karlsson_386

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charlie Karlsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig, snäll och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en tuff uppväxt utan sin pappa som dog i en bilolycka. vid den tiden var Charlie bara 4år och hans mamma hade en stort drogmissbruck och gick bort när Charlie var 17år. Han har jobbat hela sin uppväxt för han inte hade stöd av någon. Charlies största parson i livet är att arbeta med bilar för han hade ett stort intresse i det sedan liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP med en komplex och genomtänkt karaktär som passar in i många olika typer av scenarion som också rollspelas på ett bra sätt. Min rp kommer också vara väldigt seriös och anpassad för de olika scenarion som jag kan hamna i för att skapa en rolig upplevelse för alla på servern. Jag Har också en ganska bred erfarenhet av rp vilket gör att jag kan förstärka scenarion där det finns lite sämre rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte alltid endast ska gå för att vinna varenda scenario och i vissa fall låta den andra parten vinna om det skapar ett bättre rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att en spelare dödar eller attackerar någon utan giltig rollspelsanledning. VDM innebär att ett fordon används som vapen för att skada eller döda utan motiverat scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag använde crosshair v2 när jag spelade nått lalla spel inte på fiveM för tar regler seröst

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Vänligen lämna alla andra svenska rollspels servrar du är delaktig i.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

fortsätter på unive men vill inte förlora mitt betalda i avena
men tycker att avena är avklarat så fortsätter

fortsätter på unive men vill inte förlora mitt betalda i avena
men tycker att avena är avklarat så fortsätter
Det är de valet du får offra. Om du ska spela här måste du lämna de servrarna.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka