Accepterad karlsery | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,246
Reaction score
776
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/karlsery/

Ditt Hex-ID: steam:1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? karlsery

Vem var det som bannade dig? Ludde, Tror jag annars vet jag inte

Bild på banmeddelande: IMG_2779.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingenaning varför jag är bannad, tvär länge sedan....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ju inte varför jag är bannad, ni får förklara varför har glömt tvär länge sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen kommentar, vet inte ens varför jag är bannad, tvär länge sedan gammal fd unive mod.... å lojal

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har taggit lärdom av dom gamla.. alla är gamla som finns på mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte varför jag är bannad så kan inte svara på de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, å nej. gammal ban antar jag tvär länge sedan jag spelade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Om ni inte unbannar mig så skriv gärna varför, samt varför jag blev bannad för är tvär länge sedan så vet inte varför!!!!

Gammal trogen staff så kan ta ansvar!!!

kolla ba mitt staff jobb!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka