Nekad karllarsson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karllarsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198001109746/

Vad är ditt namn i verkligheten? felix lantz

Vad är ditt discord namn? Felix <3#1483

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Karl larsson är en man ifrån skåne som flyttade till unive för några månader sedan. Han har skaffat många nya vänner i staden och hittat ett intresse för guldvaskning och på så sätt har han kunnat försörja sig och leva den livstilen som han gör idag med många snygga billar. Karl har även ett stort bil intresse och har köpt många unika bilar genom sina dagar i staden. karl kommer ifrån en medel klass familj och hade aldrig några svårig heter att växa upp. Karl var även väldigt begåvad i skolan och hade väldigt bra betyg, han gick ut 9an med en merit nivå på 310 merit. Karl kom då in på en väldigt bra skola i Helsingborg. Han valde linjen ekonomi, efter sina tre år i gymnasiet började han i en färg butik i Landskrona som han jobbade i någr år innan han flyttade till Unive. Karl som liten bodde i ett hus i västra skåne. Han hade inte så många vänner där han kom ifrån så han valde att lämna allting bakom sig och flytta till unive. Karl söker nu efter ett medborjarskap i sin älskade stad för att komma längre i sin karriär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att jag kan ge en bra och seriös rp på servern. Jag har även varit en aktiv spelare på servern sedan mars i år. Jag känner också att det är på denna servern jag kan utvekla min rp som bäst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive just nu är den roligaste severn och samtidigt som den är mest rp vänligast. Jag och många av mina kompisar har även väldigt roligt när vi spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Det var min kusin och hans kompis som började spela på severn och dem rekomderade mig att börja spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att utveckla min rp för att komma högre upp i servern tillexempel att söka till criminel roll ellar att söka till något annat jom som polis eller att jobba på mekonomen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att utvekla min rp så mycket som möjligt och att ha så roligt jag bara kan medans jag spelar på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har aldrig varit aktiv deltagare i någon annan sever på grund av att jag tycker att all andra svenska sevrar är väldigt tråkiga just nu och jag känner inte den glädjen jag känner på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka