Dubbelpost karllarsson | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karllarsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198001109746/

Ditt Hex-ID: 1100001026f3af2

Vad är din discord tagg? Headshot_master_69#1483

Vem var det som bannade dig? philip320's sever

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade slå till en random person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skojade med varandra och låsades att vi bråkade med varandra. sedan kom det en random som gick mot oss och jag som skulle slå till min kompis blev istället att jag auto lockade på den random personen. jag sa sorry och sedan drog han och jag och mina kompisar fortsatte med det vi höl på med. helt plötsligt så blev jag förlamad och efter 2 till 3 min blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel när jag slog till den random personen men de var inte med min mening och jag sa snabbt till han att det inte var min mening att slå till han.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag och mina kompisar hade inte behövt spring runt och slå på varandra och vi skulle bara gjort det vi skulle göra från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket om min ban och jag har nu förstått att jag inte ska skoja så att det går ut över andra.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka