Nekad Karlito Bonito | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlito Bonito

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/123karloss12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karlos

Vad är ditt discord namn? 123karloss#5196

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Lucas Hérnandez och han är född 1995 den 8 oktober (25 år). Han har haft en tuff uppväxt eftersom att hans pappa var en stor gäng ledare i Mexiko, vilken innebär att polisen har vart ett stort problem i hans liv, sen han var liten så har han sett polisen som hans fiender eftersom att dom bryter sig alltid in i hans hem och tar hans pappa. och idag så sitter han i fängelset för narkotikabrott men han blir frisläppt om 2 år. Sen hans pappa fick sitta inne i fängelset så har hans pappas fiender mordhotat Lucas och hans mamma flera tals gånger så därför var dom tvungna att flytta till Sverige, Lucas kan prata flytande svenska för att han lärde sig det i skolan men han pratar det med en mexikansk dialekt, vilket många retar honom för. De har bott i Sverige nu i 5 år men inom 1 vecka så ska dom flytta till en helt annan stad som heter Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös person när det kommer till till roleplay men jag har inte hittat en tillräckligt seriös server, så mina vänner och flera andra streamers rekommendera mig Unive Roleplay vilket är en seriös server på svenska. Jag kommer att försöka få några kontakter och få ett namn för mig själv (Lucas Hérnanadez) sen så kommer jag att försöka få folk som kommer att jobba för mig med olagliga saker som till exempel narkotika & vapen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt jag har fått se och höra att unive roleplay är en seriös roleplay server på svenska, vilket var det jag har letat efter.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay via några streamers som rekommenderade servern till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att underhålla folk genom att vara så seriös som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att bli en stor gäng ledare som min pappa var förtiden eftersom jag vill följa vår familjs rötter, men min mamma vill inte att jag ska bli det eftersom det kommer alltid sluta med att jag kommer sitta inne i fängelset som min pappa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu eftersom jag letar efter en tillräckligt seriös server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top