Accepterad KarlDenStore | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle/Karl Svensson

Vad är ditt discord namn? Karl den store#5556

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Pablo El Mucho är 23 år gammal och är uppvuxen i en medelklassfamilj i Los Santos och har alltid varit fascinerad av snabba bilar och motorcyklar. Han har en bakgrund som mekaniker och har arbetat på flera olika verkstad i andra städer. Pablo har även ett förflutet som illegal streetracer så att säga och har deltagit i flera illegala racingevenemang runt om i städerna. Pablo är en våghalsig person med ett starkt självförtroende och vågar att ta risker. Han är också mycket kreativ och tänker utanför boxen för att hitta lösningar när han är i problem. Pablo har en stor passion för snabba bilar och motorcyklar och spenderar mycket av sin fritid på att finjustera sina fordon. Pablo är en skicklig mekaniker och kan reparera och modifiera bilar och motorcyklar på ett imponerande sätt. Pablo drömmer om att öppna sin egen verkstad och bli den bästa mekanikern i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa med att skapa en positiv och god RP genom att vara trevlig och hjälpsam mot andra spelare, särskilt nya spelare som kanske inte är bekanta med servern. Även om jag ser något olämpligt eller problematiskt på servern kommer jag rapportera det till serveradministratörerna så att de kan fixa problemet och för att enkelt göra det lättar för alla staffs och admins.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du försöker spela din karaktär på ett sätt som bidrar till att uppnå motpartens mål där man inte ska satsa på att sin egna karaktär ska kunna få fördelen. Att spela för motpartens vinst kan också hjälpa till att göra spelet roligare och se till att alla karaktärer och sidor har en lika stor chans att vinna. Detta kan bidra till att göra spelet mer rättvist och de blir helt enkelt kul för allihop.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den inne i FiveM serverna, där den låg på toppen i svenskan listan.

Vidare muntlig du 48 timmar på dig lycka till !!
𝙼𝚎𝚍 𝚟ä𝚗𝚐𝚕𝚒𝚐𝚊 𝙷ä𝚕𝚜𝚗𝚒𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚂𝚟𝚞𝚕𝚕𝚘 :)

- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶𝓼𝓴𝓪𝓹𝓼 𝓐𝓷𝓼𝓿𝓪𝓻𝓲𝓰
- 𝓟𝓮𝓭
- 𝓚𝓻𝓲𝓶𝓲𝓷𝓮𝓵𝓵
- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶

Godkännd efter muntlig välkommen till unive :)

𝙼𝚎𝚍 𝚟ä𝚗𝚐𝚕𝚒𝚐𝚊 𝙷ä𝚕𝚜𝚗𝚒𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚂𝚟𝚞𝚕𝚕𝚘 :)

- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶𝓼𝓴𝓪𝓹𝓼 𝓐𝓷𝓼𝓿𝓪𝓻𝓲𝓰
- 𝓟𝓮𝓭
- 𝓚𝓻𝓲𝓶𝓲𝓷𝓮𝓵𝓵
- 𝓜𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka