Nekad KarlDenStore | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/314566134/

Ditt Hex-ID: 11000013e372bc4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Karl den store#5556

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-12_160952542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår till 100% varför staffsen valde att ge mig en perma ban när jag blir arg på en helper och kallar han vissa ord som inte ens ska nämnas till folk oavsett hur arg man blir skulle vilja säga att det är riktigt omoget, anledningen till att jag vart arg va för att jag och en vän blev tillsagd av en staff att vi skulle hoppa support, så vi satt där och snackade för vi hade "lallat" mot ett gäng och i de gänget hade dem en helper som satt med i support men inte höll i ärendet men ändå använde abusa sin roll som helper och unmuta sig själv hela tiden och försökte ta beslut utan dem andra staffsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support för jag hade gjort ett regelbrott jag och en vän hade "lallat" mot ett gäng vi körde över dem och skit så skrev en helper till oss att vi skulle komma till support , men så kom jag support med min vän och så förklara dem varför jag blev tillkallad till support så de förklara vad jag hade gjort för regelbrott men när jag tog upp att ngn i deras gäng sa ngt rasistiskt till mig så brydde dem inte sig ett skit. vi skulle få en ban inte p ban men jag o min vän började argumentera varför vi inte skulle få ban men det funkade inte så jag blev lite frustrerad och började svära litegrann så vilket jag inte skulle göra egentligen ångrar mig en hel del och de va riktigt barnsligt av mig sen server deffa dem mig så tog dem ett beslut sen tog dem bort server deffen så sa dem till mig att jag skulle bli p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att jag hade 100% fel och jag ångrar mina handlingar som fan eftersom det strider mot reglerna (staff diss). Jag tycker att de är riktigt barnsliga av mig, jag kommer inte ljuga om jag vill starta en seriös rp de är riktigt dumma för jag vet att jag kan göra en seriös rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart ju p bannad för ngn månad sen men det var en felaktig ban, men har tagit lärdom av tidigare bans som jag fått för man gör ju annorlunda efter en ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat sitta lungt och ta den kritik om min rp som en mogen människa och inte börja skrika tillbaka samt ta den ban jag skulle få utan den staff dissen. Samt inte vara så barnslig, lallig och inte brutit mot dem regel brotten som jag gjorde i början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart man lär sig någonting jag menar jag håller på att göra dem här banöverklagan för att jag verkligen vill in och rpa igen för jag tyckte det va extremt roligt, det ända jag ber om är en sista chans asså en sista sista om jag gör ngt regelbrott till så kan tycker jag att jag borde bli blackad men jag vill verkligen ba ha en chans för mina vänner rpar just nu utan mig och tycker det är extremt tråkigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart! tycker ni ska tänka på det jag skrev med att om jag gör ett till regelbrott så kan jag ta en black list.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka