Nekad KarlDenStore | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/314566134/

Ditt Hex-ID: 11000013e372bc4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Karl den store#5556

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-09_165049583.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart först bannad för att jag gjorde staff diss och enligt dc reglerna så vart jag bannad förstår till 100% varför jag vart bannad, jag vet ju reglerna själv, det är ju bara riktigt korkat att bryta mot dem så när jag verkligen vill komma tillbaka till rpn för jag tyckte att seriös rp va riktigt roligt ändå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support för jag hade gjort ett regelbrott jag och en vän hade "lallat" mot ett gäng vi körde över dem och skit så skrev en helper till oss att vi skulle komma till support , men så kom jag support med min vän och så förklara dem varför jag blev tillkallad till support så de förklara vad jag hade gjort för regelbrott men när jag tog upp att ngn i deras gäng sa ngt rasistiskt till mig så brydde dem inte sig ett skit. vi skulle få en ban inte p ban men jag o min vän började argumentera varför vi inte skulle få ban men det funkade inte så jag blev lite frustrerad och började svära litegrann så vilket jag inte skulle göra egentligen ångrar mig en hel del och de va riktigt barnsligt av mig sen server deffa dem mig så tog dem ett beslut sen tog dem bort server deffen så sa dem till mig att jag skulle bli p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ju att jag gjorde fel till 100% och jag ångrar det som fan de jag gjorde, för det är ju ett regelbrott (staff diss). Tycker att de va riktigt barnsligt av mig ska inte ljuga, när jag väl vill börja komma igång med seriöst rpande så va de riktigt korkat, för jag vet att jag kan göra seriös rp

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit p bannad för längesen kommer inte ihåg så mycket av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat sitta lungt och ta den kritik om min rp som en mogen människa och inte börja skrika tillbaka samt ta den ban jag skulle få utan den staff dissen. Samt inte vara så barnslig, lallig och inte brutit mot dem regel brotten som jag gjorde i början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ta åt mig så mycket av att folk skriker på mig, och att tänka före jag gör något inom rpn och discord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka