Accepterad KarlDenStore | Ban Överklagan [Barbiee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/314566134/

Ditt Hex-ID: 11000013e372bc4 (Hex)

Vad är din discord tagg? karldenstora

Vem var det som bannade dig? barbie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-03 145058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår till hundra procent varför jag blev bannad för att de går ju imot suntförnuft att ställa sig på folks bilar och lalla runt vilket jag ångrar har precis fått min medlem och tänkte köpa kriminell roll igen har rpat sen 2021 så jag ångrar mig extremt mycket och va väldigt dumt av mig som aldrig kommer att upprepas då jag verkligen vill rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och tänkte lalla lite med folk så såg en grabb som lagade bilen så jag ställde mig på den efter att han har lagat den för att försöka få en reaktion vilket jag fick sedan efter det körde jag iväg och låtsas som ingenting därefter loggar jag ut och tänkte gå in senare sen såg jag att jag hade blivit bannad som sagt ångrar jag mig extremt mycket och vill verkligen få en till chans då jag kan rpa under helgen för jag kan ej rpa så mycket under vardagar då jag jobbar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en helt rätt ban finns inget att klaga på men vill verkligen in och rpa i helgen för jag ska köpa upp gäng/krim roll för som sagt kan jag inte rpa så mycket under vardagar pga jobb osv så jag ber verkligen om en ny chans plus har jag väntat ut 3/4 av min ban så vill verkligen komma in idag för det är lördag och mina vänner ska sitta och spela idag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. under de senaste 3 månaderna har jag inte blivit bannad, men förr va de för lalla och lite annat men det kommer inte ske igen, och inte fear rp igen. Ber bara om en andra chans plus så kan jag allt inom rp så det vart väldigt dumt av mig och jag erkänner att jag har gjort fel och det SKA verkligen inte hände igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat stänga ner spelet om jag bara hade tänkt att lalla och spela något annat istället eller så hade jag kunnat stanna där och ha ett väldigt socialt rp scenario vilket jag ändå tycker är roligt så förstår inte vad jag tänkte med när jag gjorde detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska stänga ner spelet om jag inte har något att göra eller om jag har tråkigt eller försöka skapa roliga och utvecklade scenarion istället för att förstöra för andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka