Nekad Karl_zzon4444 | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl_zzon4444

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? karl_zzon

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter viggo svensson. Han är 23 år altså född år 2000. När han var liten ville han altid uppfinna något. Viggo var redan 4 år när han ville bli superkänd. Fast han har altid känt sig utanför och utstödt då han problem med sin lever som gjorde så han luktade illa. När hugo var 6 år började han förskoleklass
Redan då började han bli grovt mobbad. Han blev mobbad för att han hadde en anorlunda lukt han. Så därför ville han nu bli känd bakom kamera så ingen kunde känna hans vidriga lukt. Några år senare la han ut en video som hette "Hur man blir bra på minecraft - Survival" Han gick i 6an när han la ut den videon. Han blev mobbad för alla tyckte minecraft var töntigt fast de tyckte inte hugo. Hugo slutade gå till skolan mer och mer pga mobbningen. när han va 17 Hadde han nått 10,000 Följare på youtube, Han hålde fortfarande på med minecraft. Fast sen tog de en brutal sväng hugos lever hadde ruttnat så han åkte in på sjukhuset akut. Han opererades och de stopade in en ny lever från en frivilig donator. Operationen gick perfekt fast efter han kom ut ur sjukhuset kände han att han måste göra något. Viggo kom in på de kriminella livet han visste inte hur han skulle klara sig själv nu är han 20 och har nästan blivigt utsparkat från hans föreldrars hus. Han började råna kioskar, Sälja dråger. Nu har han kommit in i de kriminella livet. Fast han lägger fortfarande upp lite minecraft videos!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker altid utveckla min rp nivå och att försöka att spela så bra så möjligt så inte folk blir arga och hoppar och support krigar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla i scenariot blir nöja med hur scenariot är/blev. Och att man inte ska vinna varje scenario hela tiden utan att låta andra och vinna scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst grund reglerna och alla basic FiveM regler. Till exempel Fear rp så ifall någon hotar dig ska du faktiskt bi rädd och inte bara stå där du ska spela som värkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har typ spelat FiveM i 2 år och har 460 timmar på mitt steam konto

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en skjön kille som är snäll mot alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka