Nekad Karl_max07 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Karl_max07

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275132108/

Ditt Hex-ID: 110000112c47acc

Vad är din discord tagg? Lilbernhard#5159

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: gorv rdm ~SecretM Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och medger det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog ner en kille som sköt mot folk och jag vart sedan bannad, men efter en lång tid efter bannen så insåg jag hur man rp:ar på rätt sätt då jag var ny med RP då och inte riktigt förstod vad det gick ut på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men jag har förstått mitt fel och förstår nu hur man gör när man rp:ar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den tidigare bannen jag fick var en felaktig ban då jag bara räddade min vän från att bli misshandlad och jag vart unbannad jättefort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sprungit iväg och ringt till polisen men jag tänkte inte riktigt till. Jag förstod heller inte att det var fail RP att döda någon med vapen som skjuter då jag var ny med RP (dock så siktades vapnet aldrig mot mig).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig innebörden av att RP:a och förstod att jag gjorde fel nu när jag lärt mig mer om hur man rp:ar så jag kommer spela mer som att det vore IRL och inte ett spel.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka