Dubbelpost Karl_max07 | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl_max07

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141854549/

Ditt Hex-ID: gurkan

Vad är din discord tagg? Karl_max07#5159

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: rdm ~SecretM Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är helt ny på denna server och har aldrig spelat här förut så jag vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har aldrig tidigare kört på denna server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban är det eftersom jag aldrig har kröt på denna server och den är helt ny för mig och jag vet vad som menas med rdm eftersom jag har läst reglerna och det menas med att man inte får döda någon utan anledning som heller inte har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad tidigare och jag har läst reglerna nu om det är BlasT69 som svarar:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom jag inte gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte gjort något fel så jag vet inte vad jag ska ha lärt mig av bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka