Nekad Karl_max07 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl_max07

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275132108/

Ditt Hex-ID: SVAMPBOB hellcase.com

Vad är din discord tagg? Lilbernhard#5159

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: gorv rdm ~SecretM Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att de inte såg hela situationen då jag slog ner en grabb som sköt mot andra och så kom min bror och skulle hjälpa till men jag råkade slå ner honom också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid busshållplatsen vid torget och och sedan så kom det en person som hoppade in i en AUDI och ägaren till bilen sa att han skulle hoppa ut och han gjorde inte det så bilägaren drog ut han ur bilen och sedan så började han som hoppat in i bilen tidigare att skjuta folk så jag sprang fram till han och slog ner honom för att rädda andra men när jag stod och slog ner honom så skulle min bror hjälpa mig men då råkade jag slå ner min bror också och jag menade det verkligen inte att göra det utan jag försökte rädda andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att slå ner min bror men den andra killen som slog ner andra hade jag en anledning att slå ner då han sköt mot andra personer och jag ville bara rädda dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på denna server en gång tidigare och det var för att jag slog ner en person som misshandlade min vän och jag har lyckats att ta lärdom av dem genom att inte använda våld som första alternativ utan sista och försöka prata med personen först. Men i denna situation så kände jag att jag inte kunde stå och prata med honom då han sköt andra och slog ner honom och jag råkade också slå ner min bror som verkligen inte var med mening att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna situationen till poliserna men jag har läst regeln powergaming där det står att man inte ska göra allt för sig själv och bara inte tänka på sig själv och även tänka på andra och det var det jag tänkte på genom att rädda de som blev beskjutna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor av denna bann och det är att verkligen aldrig inte slå ner någon om man inte är gangster eller polis.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka