Nekad Karl_lellveck | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo_Bergman<3

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Ange ditt födelsedatum 12 April 2007

Vad heter du på discord? Leo Bergman#0808

Hur länge har du spelat på Multistaden? Minst 6 månader

Hur många timmar har du på Multistaden? 900+

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Genom, att vara aktiv på båda jobben samt att, jag som är väldigt aktiv, jag kommer jobba lika mycket på båda karaktärerna, det som jag ska försöka bli nu om jag blir dubbelarbetare är angels of multi det jag vill vara, jag har jobbat där innan och det är väldigt roligt jobb. men jag kommer vara extremt aktiv på båda karaktärerna, och därför kan jag Bidra med bättre RP. Så som sagt så tror jag att jag Hade kunnat Förbättrat RP Sjukt mycket, och bidragit med mycket bättre RP. sam vill jag göra MIN rp mycket roligare, vilket det hade varit det om jag hade haft 2 olika karaktärer, för då kan jag switcha jobb, och träffa nytt folk på andra karaktärern och ha en annan röst och Verkligen haft rolig RP. sedan känner jag också att jag är väldigt aktiv, så jag känner att jag passar som Dubbelarbetare. Sedan Älskar jag även att bidra med bra/Rolig rp, och det är mitt mål som Dubbelarbetare. så jag tror jag hade kunnat förbättra RP.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? att man har Olika jobb, samt namn, och man får ej Veta den informationen man vet på den andra karaktären som t.ex gänghus och drogställen samt folk.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Eftersom att jag är en väldigt aktiv person och för jag vill bidra med bra, rp, genom att jobba på lite olika jobb, så det blir mer roligare att rp, samt att man får hjälpa till lite på traven, det jag skulle gjort som Dubbelarbetare är att jag skulle Hjälpt till i angels of multi , så det blir mer stadigt, jag skulle vart exakt lika aktiv på Båda Karaktärerna, samt bidra med extremt bra rp, så servern får ett så bra rykte som möjligt. sedan vill jag också höja min RP nivå lite extra : skulle Rp för roliga scenarion samt ett väldigt bra rp. jag kommer bidra med Bra RP, på båda jobben! Sedan känner jag att jag kan Alla regler, och har Mycket erfarenheter inom "roleplay" och därför kommer jag kunna Bidra med Bra/rolig RP, med sjukt bra scenarion. och blir jag Dubbelarbarbetare kommer jag vara sjukt aktiv på BÅDA Karaktärerna och Bidra med bra scenarion. jag vill lixom göra något som är kul för alla, scenarion som alla tycker är kul. jag rp inte för att vinna scenariom jag vill göra roliga scenarion, för rolig RP.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? som sagt Eftersom jag vill Bidra med Bra rp, samt aktivitet, så jobben får bättre rp, och mer aktivitet, samt att jag kommer vara Lika Aktiv på båda karaktärerna, det ända jag vill är att bidra med bra RP, samt att jag vill att min RP ska höjas lite mer och det skulle vara nice att kunna skifta karaktär lite då och då. sedan kommer jag bidra med sjukt mycket aktivitit, sedan vill jag bli Dubbelarbetare för att jag Lovar er att jag kommer göra så sjukt roliga scenarions som är kul för alla. JAG rp inte för att vinna, utan jag rp för att det är kul. och det vill jag också att andra ska göra, det är därför jag vill Bli Dubbelarbetare för jag Vet att jag kommer skapa så Sjukt roliga scenarions. Samt att jag kan alla regler på servern, och jag har spelat här Sjukt länge, och jag kommer stanna på denna server Sjukt länge.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger första gången var att min katt var på skrivbordet och gick på mus knappen så jag råkade slå en på gz haha. Andra var att jag körde saning eller konka och då skulle jag joina en radome dc och skicka invites till alla mina vänner

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? JA de förstår jag till 200%

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka