Nekad karl_1 | Medlem ansökning [Melvin13, Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl_1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander karlsson

Vad är ditt discord namn? ALEX6#8415

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Karl Gustavsson han är 21 år gammal och kommer ifrån Sverige och end del finsk han är uppväxt i dalarna och jaga mycket när han var ung och sen bestemde han sig för att flyta till en stor stad efter som han bodde i en liten by med bara 1000invånare hans mamma och pappa hade en bra relation och var gifta. hans far var en fiskare och jägare och hans mor var en hemma fru. Karl har lite svårt med folk som är elaka och mobbar/trycker ner folk. Karl är ödmujk, omtänksam, rolig, och har bra arbets moral han vill jobba som jägare eller polis men han tackar aldrig nej till ett jobb oavset om det handlar om pengar eller inte Karl vill bara vara så vänlig som han kan. han är också smart och kan följa lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag har spelet 500-600timmar seriöst rp och jag bidrar att jag kan var till högnivå av rp
har spelat på miljonprogrammet rp och bryggeriet rp har mycket erfaren het

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt i ett scenario och inte bryta reglerna och göra inte orealistiskt

Hur hittade du Unive? vän tipsade och set mycket videos på youtube

Nekad, läser av reglerna och behöver träna lite mer på reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka