Nekad Karl Wagambi | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Wagambi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307524629/

Ditt Hex-ID: 110000114b2c015

Vad är din discord tagg? Karl...#8892

Vem var det som bannade dig? Philip320's

Hur lång tid var din ban? Permanenmt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mass Rdm sniper

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom det handlar om mass rdm vilket är strikt förbjudet på ALLA svenska Fivem serverar!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte exakt vad som hände i detalj men enligt bannen så sköt min kompis flera personer med min jakt sniper och han själv hävdar att han skjutit 4st personer som stod till på en parkering!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte vilja påstå att bannen är felaktig men jag hävdar att det är ett missförstånd då det inte var jag som dödade dessa personer utan min kompis! Jag har spelat på servern ganska länge och upplever det som tråkigt att bli avstängd för något jag inte gjort!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde för snabbt in i staden med min nya bil för jag testade topphastigeheten men hann inte inse att jag redan var inne i stan och han ej bromsa in i tid. Jag hat helt enkelt lärt mig att man inte kör snabbt i stan då det är väldigt orealistiskt och kan skapa skador precis som i verkligheten!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha förklarat reglerna bättre för min kompis. Jag sa till han att han kunde köra runt i min bil men jag skulle ha sagt att han inte fick döda någon eller liknande för jag trodde han visste att Servern är en rp server och inte en moddad gta server!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att fortsätta spela seriöst och skaffa jobb igen då vi precis hade påbörjat att spela då vi tog en paus på någon vecka pga skola!

Har du läst våra regler? Ja

Nekad, kan se i logsen att du dödat flera personer. Låser och flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka