Nekad Karl Stor | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Stor

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197964873262/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? Keff

Vad är ditt födelsedatum? 22 juni 1989

Berätta om din karaktär. Karl Stor, 23 år gammal. Karl är uppvuxen i blekinge och hade ett stort intresse för sport när han växte upp. Skolan blev lidande då all fritid gick åt till träning i diverse sporter. Han ådrogs en knäskada vid 19 års ålder vilket medförde att han fick sluta med all träning. Då han inte hade ägnat någon större tid åt studier hade han inget att falla tillbaka på då proffsdrömmarna gick i kras. Karl började experimentera med diverse droger vilket medförde att han stundtals begick mindre stölder i butiker för att kunna finansiera sitt missbruk.
Karl har nu kommit till ett vägskäl i sitt liv, ska han ta tag i sitt liv och börja jobba/studera eller kommer han ta klivet över till ett kriminellt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag hoppas kunna bidra till att skapa en rolig rollspelsmiljö med de personer man kommer träffa på, är även en dedikerad gamer och lägger mycket tid på mitt spelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en polare som precis började spela på serven så vill väldigt gärna kunna spela på samma server.

Hur hittade du Multistaden? Från ovan nämnd kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär i den riktning som spelandet tar mig. Kommer spendera allt mitt GTA-spelande på denna serven och är väldigt sugen på att komma igång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka