Accepterad Karl Stenmark | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Stenmark

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Bergman

Vad är ditt discord namn? Parkour_sam

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Stenmark 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, gillar hjälpa andra och söker nya kamrater

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktör föddes i södertälje och gick naturprogrammet på gymnasiet, han vill jobba inom yrken som kriminalvårdare, polis eller sjukvårdare där man gör skillnad dagligen för andra människor i samhället. Karl är väldigt stresstålig i stressiga situationer vilket kommer garanterat hjälpa honom i yrkerna. Om Karl skulle berötta om en vanlig dag skulle det innebära vakna vid 8 tiden på morgonen, äta frukost och sedan hälsa på sina kompisar och hjälpa de med problem eller bara hänga. Runt 1 tiden skulle han äta lunch och sedan sticka till gymmet dör han spenderar minst 2 timmar, efter de skulle han hänga med sin flickvän och runt kvällstid sätta sig i soffan och kolla teve innan det är dags för säng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med psitiva vibes i servern, hjälpa alla som vill ha hjälp samt hjälpa till med att komma med bra förslag på events eller annat som kunde öka intresset i serverns roleplays. Jag kan också hjälpa till på stora arrangemang som keäver att man hjälpa år för att få det så roligt som möjligt samt att nya medlemmar ska känna sig välkommna i denna community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario menas att du inte ska "vinna alla senarion" i och med att alla spelar för att ha kul och hänga med kompisar samt att det blir tråkigt om man konstant vill vinna senarion eftersom det leder till att du förstör bra senarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, NLR, Cop baiting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Väldigt social och gillar prata och träffa nya människor vilket jag finner är väldigt positift då det är enklare för mig att introducera nya människor i communityn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt.. Lycka till! **[Ansökan]**

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka