Accepterad Karl Petter | Ban överklagan (Xenon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Karl Petter

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mysteamaccount2/

Ditt Hex-ID: 1100001075136af

Vad är din discord tagg? Simon.#0328

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du håller en person och kör cykel medans du hoppar också med cykeln

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde att jag lallade men jag var påväg till sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på gymmet så såg jag en som låg död och då tog jag upp den sen tänkte jag dra till sjukhuset men förbi piren först och då hoppade jag och blev bannad vet inte varför för man kan ju hoppa irl också?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig ban för att det var inte suntförnuft på grund av att det inte är mitt fel att det ser glitchat ut och hoppa kan man göra i verkligheten också??

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall på torget på grund av att en kille slog ner mig efter jag kalla han fula saker när han körde på mig med moppen och jag har inte lallat sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade dragit en annan väg än piren för att då skulle jag undvikt att hoppa cykeln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska lära mig av att man inte får bära någon på cykeln och hoppa ofta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka